Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 października 2013

Obiecywana polewa!

Szaro, pochmurno i mgliście... Czy jest lepsza pogoda do siedzenia w domu i lepienia z modeliny? 
Ja koffam taką pogodę XD ale nie będę dłużej was zanudzać! A oto tutek na polewę :

1.Potrzebne rzeczy : kawałek modeliny (wybranego przez was koloru), klej w tubce, coś do mieszania (ja mam mój genialny stopiony widelec XD) , i możecie jeszcze jakieś ozdóbki (brokat , cukier) ja mam sztuczny piasek (genialna wychodzi z tym polewa) :



2. Bierzemy modelinę (u mnie fioletowa wygląda jak granatowa) i lejemy na nią klej :


3. Gnieciemy ją z klejem w palcach (pobrudzicie się, ale da się umyć) :

4. lejemy klej do pudełeczka (ilość zależy od tego czy będziemy chcieli gęstą czy rzadką) i mieszamy w pudełeczku modelinę z klejem :
5.dolewamy znów klej (zależy czy macie już rzadką czy nie) :
6. Możemy dodać cukier, piasek albo brokat. U mnie z piaskiem wyglądało to tak:


Poziom moich obrazków przy zdjęciach niebezpiecznie się zwiększa ! XD dodałam nową piosenkę w tle. 
A i zapomniała bym kupiłam zestaw do ozdabiania ciast (oczywiście będzie służył do robienia mas na ciastkach z modeliny) 

Na dzisiaj tyle ! 


3 komentarze:

  1. Ciekawe,
    pomijając fakt, że nie umiem lepić z modeliny,
    ciekawe..
    pozdrawiam, Nicka, http://mojego-jutra-nie-ma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się tym interesujesz to próbuj! :) a ja trzymam za ciebie kciuki ;)

      Usuń
    2. A i jeszcze genialny blog :)

      Usuń