Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2013

"Co nam będzie potrzebne" Część 2 !

Witam was ponownie :) zanim przejdę do "Co nam będzie potrzebne" to proponuje abyście napisali co chcecie zobaczyć na moim blogu ;)

Ok
To są tzw. półfabrykaty czyli zaczepki do kolczyków do zawieszek jakieś kulki zaczepy itp. (konieczne) chyba ,że będziecie cały czas figurki robić :) ja kupiłam na allegro za 6 zł no + przesyłka 10 zł :). A wy możecie kupić w pasmanterii lub w innych sklepach.

Ok to sylikon i farby sylikon możecie kupić w sklepach budowlanych np.Castorama albo wyciągnąć od Tata z garażu :) są  sylikony w tubkach i takie jak na zdjęciu kolory są brązowy, przeźroczysty i biały . nie martwcie się bo biały możecie zabarwić farbami ja mam akrylowe ale mogą być plakatowe :).
Ok u mnie leje :( a na dzisiaj już koniec jutro wstawię jakiegoś tutka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz