Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 września 2013

Pierwszy post czyli "co będzie nam potrzebne"

Ok :) Dzisiaj powiem wam co warto zakupić aby zacząć lepić. będziemy to oznaczać tak: (Konieczne) i (Niekonieczne). Myślę że wam to jakoś pomoże ;)

1.Modelina:(Konieczne) Ja mam:
-FIMO Soft. brązową (nr 7),białą (nr 0) Effect: fioletową z brokatem (nr 602)
Wszystkie FIMO kupiłam w empiku za 8,99.  :) i tu jeszcze jest Astra a właściwie jej resztki i KOMA 10 kolorów :)
2.Tu są narzędzia z JOVI (empik 12 zł) (niekonieczne) właściwie zbędne czasem ale czasem się przydają.  Nożyk intraligatorski  (konieczne) raczej można to zastąpić starym nożem kuchennym.  pędzel (cienki) (Konieczne). Folia aluminiowa , korek ,szczoteczka do zębów lub coś podobnego (konieczne).
Atu mam ozdoby czyli: suche pastele (sklep plastyczny) te małe buteleczki to bulion (takie kuleczki szklane ozdoba) , brokat i FIMO cane 
http://www.youtube.com/watch?v=kc5fJegtnb0 może to wam ułatwi coś :). 

Ok na dzisiaj koniec mam taki szybki internet ,że 1 zdjęcie wstawia się 10 minut  XD część 2 jutro. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz