Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 września 2013

Tutek na gofry z modeliny :)

Cześć wam dzisiaj tak jak obiecywałam będzie tutek na... no właśnie nie mówiłam na co ;) ok to Gofr oczywiście z modeliny ;)

1.Mieszamy żółty, brązowy i biały tak aby wyszedł jasny brąz (jaśniutki) tak jak na obrazku:
2.Potem bierzemy coś kwadratowego może to być mini kostka kwadratowa kredka lub ... tłuczek do mięsa tak dobrze przeczytaliście :) A robimy to tak:

3.Teraz bierzemy tłuczek kostkę albo coś innego kwadratowego :) aby powstały wgłębienia. Ja użyłam tłuczka XD Wkładamy nasz placek z wgłębieniami do zamrażarki na 4/5 min (aby łatwiej pokroić)
4. Nożykiem intraligatorskim   strugamy suche pastele (jeśli macie).
5. Wyciągamy go z zamrażarki. Wycinamy nożykiem intraligatorskim    lub innym, kształt gofra I dodajemy suchych pasteli (brązów)  Tylko na miłość boską! :) nie za dużo! :)
6. I tak wygląda nasz gofr oczywiście możemy go ozdobić , zrobić jako przyczepkę itp. A i zapomniałam upieczcie go! lub ugotujcie (pisze na opakowaniu ile stopni) 
Tak wygląda po upieczeniu XD jutro dodam jak jest ozdobiony :)



4 komentarze: