Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 września 2013

Dzisiaj donuty (czy jak kto woli pączki)

Siemka :) bardzo się cieszę ,że mój blog nabiera tempa (91 wejść!) Więc dzisiaj dodam także piosenki których słucham ;) Ale teraz tutek na donuty. A i sorki za jakość ale jestem zmuszona robić zdjęcia starym aparatem bo nowemu coś dolega :(

1.Robimy tyle kulek ile chcemy pączusiów w moim wypadku to 4. Kolory dowolne u mnie to brąz i jasny brąz (wiem że nie widać ale tak jest )
2. W każdą kulkę spłaszczamy i robimy dziurkę w środku :) cienkim pędzelkiem a właściwie jego 2 stroną.
3. Ozdabiamy jak nam się podoba u mnie jest z koralikami i brokatem a masę zrobiłam z rozwałkowanej modeliny (bardzo rozwałkowanej! )

A teraz obiecywane piosenki 

Jestem raczej zwolenniczką ciężkiej muzyki XD ale lubie czasem odbiec od niej i posłuchać czego innego :)

Na dzisiaj tyle Piszcie jakie tutki chcielibyście zobaczyć :) :) 

3 komentarze: