Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 września 2013

Nowy wygląd bloga :)

Aparat w dalszym ciągu zepsuty mam bardzo dużo tutków tylko nie mogę ich dodać wiecie jak to jest jak coś macie a nie możecie tego dostać? 

Ale my nie o tym! Tak jak mówiłam nowy wygląd bloga, może nie zmienił się jakoś fenomenalnie ale coś tam się zmieniło czyli:
-Dodałam piosenkę jak się wchodzi (Miss Jackson) oczywiście będę je zmieniała co jakiś czas XD
-Kursor (myszka) mam ciasteczko na razie ale chyba szybko mi się znudzi XD

Na dzisiaj tyle :) Nie będę was dłużej zanudzać ;)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobić, żeby zmienić kursor?? Muszę to zrobić na swoim blogu, ale pisz na priv, możesz też na e-mail dostępny dla moich czytelników martysiapysia22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń